Kazene e-veikala lietošanas noteikumi

Priecājos, ka apmeklējat E-VEIKALU www.kazene.lv (turpmāk tekstā Kazene). Zemāk minētā informācija ir sagatavota, lai nodrošinātu Jums patīkamu iepirkšanos Kazene interneta veikalā.

1.Vispārīga informācija

Ar pasūtījuma veikšanu Kazene mājas lapā, Jūs apstiprināt, ka esat iepazinušies ar lietošanas noteikumiem un tiem piekrītat.
Ja klients iegādājas bižutēriju un aksesuārus , turpmāk tekstā – preces, kas tiek piedāvātas Kazene mājas lapā, izmantojot internetu, šāds savstarpējs līgums tiek uzskatīts par distances līgumu, un uz to attiecas noteikumi par distances līgumu, kā arī Eiropas Parlamenta un Padomes direktīva 97/7/EEK par patērētāju aizsardzību saistībā ar distances līgumiem, Latvijas Republikas “Patērētāju tiesību aizsardzības likums” un Latvijas Republikas Ministru kabineta “Noteikumi par distances līgumiem”.
Mājas lapas īpašnieks ir SIA “Kazene”, reģistrācijas numurs 40003668744, uzņēmuma juridiskā adrese Saules iela 19, Garciems, Ādažu novads, LV-2163, Latvija.  Viss saturs, kas publicēts mājas lapā ir privātīpašums un visas tiesības ir aizsargātas.
2. Pesonas datu aizsardzība

Iepirkties Kazene.lv var reģistrēti, kā arī nereģistrēti Lietotāji. Lietotājam ir jānorāda vismaz vārds, uzvārds, e-pasta adrese, tālrunis. Ar pirkuma veikšanu uzskatāms, ka Lietotājs ir piekritis savu personas datu apstrādei normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā un saskaņā ar Kazene Privātuma politiku – tādā apjomā, kādā Lietotājs sniedzis personas datus. 

Veicot pirkumu Kazene.lv, Lietotājam ir obligāti jāievada savs vārds, preces Omniva piegādes adrese, tālruņa numurs un e-pasts.
Lietotājs ir pilnībā atbildīgs par sniegto datu pareizību, veicot pirkumu Kazene.lv
Kazene garantē, ka Lietotāja dati tiks izmantoti tikai preču iegādes nolūkos. Mēs uzņemamies atbildību par visu Jūsu personīgo informāciju kā, piemēram, Jūsu vārdu, adresi u.c., kuru Jūs mums sniedzāt. Tā netiks nodota trešajām personām.
3. Cenu politika
Preču cenas interneta veikalā Kazene.lv norādītas euro, PVN ir iekļauts cenā. Lūdzam ņemt vērā, ka visas cenas un produktu informācija Kazene interneta veikalā var būt mainīga.
4.Krāsas
Mēs esam centušās pēc iespējas precīzāk attēlot mājas lapā piedāvāto produktu krāsas. Neskatoties uz to, krāsas, ko Jūs redzat būs atkarīgas arī no Jūsu elektroniskās ierīces izšķirtspējas, tādēļ nevaram garantēt, ka Jūsu ierīcē attēlotās krāsas būs precīzas realitātē esošajam produktam.
5. Pasūtīšana un apmaksa
Kad būsiet izvēlējušies preces, kuras vēlaties nopirkt, un nospiedīsiet „Apstiprināt pasūtījumu”, Jums būs jāveic pasūtījuma apmaksa. Pēc veiktās pasūtījuma apmaksas Jūs saņemsiet apstiprinājuma e-pastu. Norēķinus interneta veikalā varat veikt ar bankas pārskaitījumu , ar kredītkarti Visa/Mastercard, izmantojot internetbankas "bank-link" pakalpojumus vai PayPal kontu. Ja preces / pakalpojumi nav pieejami Darījuma veikšanas brīdī, Tirgotājs informē Maksātāju un saņem Maksātāja aktīvu piekrišanu vēlākai piegādei (norādot gaidāmo piegādes datumu) pirms Darījuma turpināšanas.Tirgotājs informē Maksātāju, ja pasūtītās preces netiks piegādātas sākotnēji norādītajā un ar Maksātāju saskaņotajā laika periodā. Tirgotājs norāda Maksātājam jauno plānoto piegādes periodu, nodrošinot iespēju atcelt Darījumu.
6. Preču piegāde
Lietotājs, izvēloties piegādes veidu, apņemas norādīt precīzu piegādes adresi vai izvēlēto pakomāta staciju. Preces Lietotājam var piegādāt Kazene vai viņa pilnvarots pārstāvis. 
Piegāde uz Omniva pakomātiem. Piegādes cena Latvijā ar Omnivu  - 1.90 EUR. Omniva piegādes laiks: 1-2 darba dienu laikā pēc pasūtījuma ievietošanas Omniva pakomātā. Tiklīdz sūtījums ir ievietots Omniva pakomātā, saņemsiet Omniva izsekošanas kodu uz norādīto kontakttālruni.
6. Preču kvalitāte
Visu Kazene pārdodamo preču īpašības ir norādītas preces aprakstā pie katras preces.
Līguma noteikumiem neatbilstošas preces gadījumā Lietotājs ir tiesīgs lūgt, lai Kazene veic vienu no šādām darbībām:
1) novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem;
2) apmaina preci pret tādu, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem;
3) atceļ līgumu un atmaksā patērētājam par preci samaksāto naudas summu.
7.  Preču atgriešana
Interneta veikalā iegādātās preces, saskaņā ar LR MK noteikumiem „Noteikumi par distances līgumu” 19. punktu, patērētājs var izmantot atteikuma tiesības un veikt atgriešanu 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža. 
Prece 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža jāatgriež uz Omniva Ādaži Elvi pakomātu. 
Pēc atgrieztās preces saņemšanas 3 darba dienu laikā tiks atgriezts maksājums. Piegādes izmaksas netiek atgrieztas un segtas.
Ja rodas jautājumi par iegādātās preces atgriešanu, lūdzu, sazinies ar mums, rakstot uz e-pastu: [email protected] vai pa tālruni +371 29134247
Lūdzu sagatavo sekojošu informāciju:
  • Pasūtījuma numurs;
  • Preces nosaukums;
  • Atgriešanas iemesls. 
dzu pārliecinies par šīm lietām:
  • Precei ir jābūt oriģinālā iepakojumā, nebojātai;
  • Precei jābūt neizmantotai (bez skrāpējumiem, netīrumiem utt.);
  • Precei ir jābūt tāda pašā komplektācijā, kā saņemot.
Kazenei ir tiesības atteikties pieņemt atpakaļ preci, ja netika ievēroti termiņi attiecībā uz preces atgriešanu.
10. Citi noteikumi
Pušu strīdi tiek izskatīti, Pusēm savstarpēji vienojoties, bet ja Pušu starpā vienošanos panākt nav iespējams, strīds izskatāms Latvijas Republikas normatīvajos aktos.


Par jebkuru neskaidru jautājumu, rakstiet: [email protected]

Priecāšos palīdzēt! Ieva no Kazene E-veikala

Pirkumu grozs

Pirkumu grozs ir tukšs.